مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-05پزشكي

لزوم واکسینه شدن افراد باقی مانده در آستانه شیوع امیکرون


رییس علوم پزشکی گیلان با تقدیر از همه فعالان در اجرای سند ملی واکسیناسیون در گیلان، اظهار کرد: آن دسته از جمعیت باقی مانده در گیلان که هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، - ایسنا/گیلان رییس علوم پزشکی گیلان با تقدیر از همه فعالان در اجرای سند ملی واکسیناسیون در گیلان، اظهار کرد: آن دسته از جمعیت باقی مانده در گیلان که هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، می بایست سریعا پایش و علیه کرونا واکسینه شوند.

دکتر ارسلان سالاری در نشست هماهنگی اجرای سند ملی واکسیناسیون کرونا با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت، سپاهیان، بسیجیان و هلال احمر، اظهار کرد: با تلاش های همه جانبه گروه های مشارکت کننده، گیلان در صدر پوشش واکسیناسیون کرونا کشور قرار دارد که باید دست اندکاران این موفقیت، طی یک مراسمی مورد تجلیل قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه حدود 90 پروژه محرومیت زدایی اعم از بهسازی، احداث و تجهیز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود دارد، افزود: این پروژه ها اغلب دارای اعتبار هستند و باید با در نظر گرفتن اولویت ها سریعا احداث و بهسازی شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اجرای طرح محدودیت های هوشمند کرونا، خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان ها مغایرت هایی بین تزریق واکسن و ثبت آن ها وجود دارد که باید سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم واکسینه شدن افراد باقی مانده در آستانه شیوع امیکرون

لزوم واکسینه شدن افراد باقی مانده در آستانه شیوع امیکرون